Verze 0.4
2 posters
Verze 0.4
Změny ve verzi 0.4
ChangeLog:
* NOVÉ: Bludiště a nové žebříčky skóre (*)
* NOVÉ: Žoldáci (*)
* NOVÉ: Nové staty a nové bitevní hodnoty (*)
* NOVÉ: Nové oblasti (mapy) (*)
* NOVÉ: Pokud zaškrtnete tlačítko pro smazání účtu, nemůžete hrát dokud jej opět neodškrtnete
* NOVÉ: Bude zobrazován level prášků
* NOVÉ: Ve zprávě o napadení uvidéte, kdo Vás napadl (např.: Prohrál si souboj s gladiátorem XYZ)
* NOVÉ: Při prodeji bude ve zprávě, jaký předmět jste prodali
* NOVÉ: Mistr gildy bude informován o tom, kdy a kdo gildu opustil
* NOVÉ: Ve zprávě o souboji budou uváděny i gildy hráčů
* NOVÉ: Potvrzovací dialog při rušení práce ve stájích
* NOVÉ: Každý obchodník bude mít nové věci jen jednou za 24h
* NOVÉ: "Získat nové zboží" půjde za cenu 1 rubínu
* NOVÉ: Všichni hráči budou mít v torně 3 záložky - Centurio 4
* NOVÉ: Seznam přátel
* NOVÉ: Více možností filtrovat záznamy na tržišti
* ZMĚNA: Nové počítání levelů - dojde ke změně aktuálních levelů (*)
* ZMĚNA: Barvy předmětů (*)
* ZMĚNA: Přehled příspěvků gildě nebude barevně kódován
* ZMĚNA: Generování NPC postav - již nebudou příšery s příliš vysokým levelem
* OPRAVA: Záporné hodnoty statů (např. Síla: -4 => Síla: 0)
* OPRAVA: více zpráv celé gildě - bude odeslána pouze jedna zpráva
* OPRAVA: obnovení paktu, kdy byla zbylá doba méně než jeden den, přidávalo pouze 13 dnů
Detailní popisy některých změn:
1. Změna levelů hráčů
Ve verzi 0.4 bude změn výpočet zkušenostních bodů, které potřebujete na dosažení další úrovně. Poté, co hráč dosáhne úrovně 80, bude mnohem těžší postoupit na další úroveň. Díky této změně výpočtu budou poníženy levely hráčů, kteří budou v době aktualizace nad úrovní 80.
Příklady:
před...........po
130............90
100............86
85..............82
Pozn : Změna levelů bude na základě aktuálních zkušeností, čili nikdo expy neztratí. Vzhledem k tomu, že od úrovně 80 se budou levely počítat jinak, tak se aktuální zkušenostní body hráčů nad úrovní 80 přepočítají podle nového vzorce a podle toho se jim nastaví level.
2. Změna barev předmětů
Momentálně se barva předmětů mění podle jejich úrovně. Od verze 0.4 budou barvy označovat kvalitu věcí a nikoliv jejich úroveň. Bude celkem šest různých barev, takže od každé věci bude existovat šest rozdílných modifikací podle kvality.
Po provedení upgrade budou všechny předměty, které má hráč na sobě anebo v torně označeny zelenou barvou.
Pozn (Bozena): Co se týče věcí, které máte na sobě, tak ty budete moci používat dál, i když na ně nebudete mít level, abyste je normálně viděli/koupili. Jinak jede systém s viditelností stejně jako doteď, pouze tyhle věci jsou vyjímka, aby se nikom nic neztratilo. Ještě celkově k itemům - barvy nebudou podle levelu, ale podle kvality a podle "množství" ve hře - prostě, čím méně těch předmětů ve hře, tím vyšší kvalita a tím víc přidávají atributů (tohle znáte z Diabla nebo WoWka). Takže se klidně může stát, že budete používat item s nižším levelem, protože bude lepší než nějaký vysokoleveláč, a to právě díky jeho kvalitě, protože přidá více atributů.
3. Žoldáci
Ve hře se objeví nový obchodník, který bude prodávat kontrakty pro žoldáky. Využití těchto žoldáků bude pouze pro bludiště. Každý hráč bude mít možnost pořídit si až 4 žoldáky. Žoldáky půjde prodávat na tržišti anebo u obchodníka. Každý žoldák bude moci být vybaven stejně, jako vybavujete svého gladiátora.
4. Bludiště
U některých lokací na mapě přibydou nové záložky - bludiště. Předtím, než hráč vstoupí do bludiště, může si navolit, jakou má která postava v bludišti mít funkci (jeho vlastní i žoldáci - pokud nějaké má). Funkce mohou být obránce, útočník a léčitel.
V každém bludišti je několik oblastí, kde bude muset hráč nejprve bojovat (a vyhrát), aby dostal šanci na finálový boj s bossem bludiště. Maximální doba na dokončení bludiště je 7 dnů, po sedmi dnech je hráčův dosavadní postup v bludišti vyresetován.
Na rozdíl od normálních soubojů a výprav je hráčova postava a i všichni žoldáci po každém souboji v dungeonu plně uzdravena.
Boje v bludišti končí, pokud je život jedné strany na 0 bodech. Protože souboj tak může trvat poměrně dlouho, po několika kolech se příšery dostávají do stadia hněvu a hodnota jejich poškození vzrůstá(víc než je zdrávo ).
Abyste se mohli pohybovat v bludištích, budete mít k dispozici body - stejný princip jako je na výpravy, ale oddělené zásobníky, takže body nepůjde kombinovat. Hráč bez centuriona bude mít 12 bodů, Centurion 24.
Bludiště jsou přístupné od úrovně hráče 10.
5. Nové staty a nové bitevní hodnoty
Pro léčení v bludištích přibyde nová vlastnost - inteligence. Půjde trénovat u cvičitele stejně jako všechny ostatní staty.
Rovněž přibydou některé nové hodnoty, které ovlivní boje v aréně a na expedicích:
- léčení (pouze pro bitvy v bludištích)
- lepší léčebné hodnocení (jen pro bludiště, dává šanci na zdvojnásobení hodnoty léčených zranění, ovlivňuje jí inteligence)
- kritické zásahy (šance zasáhnout protivníka s dvojitým poškozením, ovlivněno dovedností)
- mrštnost (snižuje protivníkovu šanci na kritický zásah, ovlivněno obratností)
- blokování (šance na zablokování protivníkova úderu, ovlivněno sílou)
6. Cestování a nové oblasti
Ve verzi 0.4 jsou přidány dvě nové oblasti - Afrika a Germánie. Abyste mohli do jiné oblasti cestovat, budete si to muset zaplatit u obchodníka.
Každá oblast má své vlastní obchodníky, věci, příšery, úkoly a bludiště.
Tak to je úvod do toho, co Vás ve verzi 0.4 čeká.
... a na závěr ?
Až na to snížení levelů jsou všechny změny vynikající a hře to dodá nový rozměr. Co se snížení levelů týče, tak se na to hráči, které to postihne, mohou koukat z té lepší stránky - přibyde jim spousta cílů na útoky Široký úsměv - a tím se vyváží to, že ztratili tak draze nabytou úroveň, na kterou byli tolik pyšní Mrknutí Záměrně zde není uvedeno detailně vše, co je ve hře nové (typy bludišť, postavy a příšerky v nových lokacích atd.), abyste měli co zkoumat a objevovat a dalo Vám to opravdu kvalitní zážitek.
ChangeLog:
* NOVÉ: Bludiště a nové žebříčky skóre (*)
* NOVÉ: Žoldáci (*)
* NOVÉ: Nové staty a nové bitevní hodnoty (*)
* NOVÉ: Nové oblasti (mapy) (*)
* NOVÉ: Pokud zaškrtnete tlačítko pro smazání účtu, nemůžete hrát dokud jej opět neodškrtnete
* NOVÉ: Bude zobrazován level prášků
* NOVÉ: Ve zprávě o napadení uvidéte, kdo Vás napadl (např.: Prohrál si souboj s gladiátorem XYZ)
* NOVÉ: Při prodeji bude ve zprávě, jaký předmět jste prodali
* NOVÉ: Mistr gildy bude informován o tom, kdy a kdo gildu opustil
* NOVÉ: Ve zprávě o souboji budou uváděny i gildy hráčů
* NOVÉ: Potvrzovací dialog při rušení práce ve stájích
* NOVÉ: Každý obchodník bude mít nové věci jen jednou za 24h
* NOVÉ: "Získat nové zboží" půjde za cenu 1 rubínu
* NOVÉ: Všichni hráči budou mít v torně 3 záložky - Centurio 4
* NOVÉ: Seznam přátel
* NOVÉ: Více možností filtrovat záznamy na tržišti
* ZMĚNA: Nové počítání levelů - dojde ke změně aktuálních levelů (*)
* ZMĚNA: Barvy předmětů (*)
* ZMĚNA: Přehled příspěvků gildě nebude barevně kódován
* ZMĚNA: Generování NPC postav - již nebudou příšery s příliš vysokým levelem
* OPRAVA: Záporné hodnoty statů (např. Síla: -4 => Síla: 0)
* OPRAVA: více zpráv celé gildě - bude odeslána pouze jedna zpráva
* OPRAVA: obnovení paktu, kdy byla zbylá doba méně než jeden den, přidávalo pouze 13 dnů
Detailní popisy některých změn:
1. Změna levelů hráčů
Ve verzi 0.4 bude změn výpočet zkušenostních bodů, které potřebujete na dosažení další úrovně. Poté, co hráč dosáhne úrovně 80, bude mnohem těžší postoupit na další úroveň. Díky této změně výpočtu budou poníženy levely hráčů, kteří budou v době aktualizace nad úrovní 80.
Příklady:
před...........po
130............90
100............86
85..............82
Pozn : Změna levelů bude na základě aktuálních zkušeností, čili nikdo expy neztratí. Vzhledem k tomu, že od úrovně 80 se budou levely počítat jinak, tak se aktuální zkušenostní body hráčů nad úrovní 80 přepočítají podle nového vzorce a podle toho se jim nastaví level.
2. Změna barev předmětů
Momentálně se barva předmětů mění podle jejich úrovně. Od verze 0.4 budou barvy označovat kvalitu věcí a nikoliv jejich úroveň. Bude celkem šest různých barev, takže od každé věci bude existovat šest rozdílných modifikací podle kvality.
Po provedení upgrade budou všechny předměty, které má hráč na sobě anebo v torně označeny zelenou barvou.
Pozn (Bozena): Co se týče věcí, které máte na sobě, tak ty budete moci používat dál, i když na ně nebudete mít level, abyste je normálně viděli/koupili. Jinak jede systém s viditelností stejně jako doteď, pouze tyhle věci jsou vyjímka, aby se nikom nic neztratilo. Ještě celkově k itemům - barvy nebudou podle levelu, ale podle kvality a podle "množství" ve hře - prostě, čím méně těch předmětů ve hře, tím vyšší kvalita a tím víc přidávají atributů (tohle znáte z Diabla nebo WoWka). Takže se klidně může stát, že budete používat item s nižším levelem, protože bude lepší než nějaký vysokoleveláč, a to právě díky jeho kvalitě, protože přidá více atributů.
3. Žoldáci
Ve hře se objeví nový obchodník, který bude prodávat kontrakty pro žoldáky. Využití těchto žoldáků bude pouze pro bludiště. Každý hráč bude mít možnost pořídit si až 4 žoldáky. Žoldáky půjde prodávat na tržišti anebo u obchodníka. Každý žoldák bude moci být vybaven stejně, jako vybavujete svého gladiátora.
4. Bludiště
U některých lokací na mapě přibydou nové záložky - bludiště. Předtím, než hráč vstoupí do bludiště, může si navolit, jakou má která postava v bludišti mít funkci (jeho vlastní i žoldáci - pokud nějaké má). Funkce mohou být obránce, útočník a léčitel.
V každém bludišti je několik oblastí, kde bude muset hráč nejprve bojovat (a vyhrát), aby dostal šanci na finálový boj s bossem bludiště. Maximální doba na dokončení bludiště je 7 dnů, po sedmi dnech je hráčův dosavadní postup v bludišti vyresetován.
Na rozdíl od normálních soubojů a výprav je hráčova postava a i všichni žoldáci po každém souboji v dungeonu plně uzdravena.
Boje v bludišti končí, pokud je život jedné strany na 0 bodech. Protože souboj tak může trvat poměrně dlouho, po několika kolech se příšery dostávají do stadia hněvu a hodnota jejich poškození vzrůstá(víc než je zdrávo ).
Abyste se mohli pohybovat v bludištích, budete mít k dispozici body - stejný princip jako je na výpravy, ale oddělené zásobníky, takže body nepůjde kombinovat. Hráč bez centuriona bude mít 12 bodů, Centurion 24.
Bludiště jsou přístupné od úrovně hráče 10.
5. Nové staty a nové bitevní hodnoty
Pro léčení v bludištích přibyde nová vlastnost - inteligence. Půjde trénovat u cvičitele stejně jako všechny ostatní staty.
Rovněž přibydou některé nové hodnoty, které ovlivní boje v aréně a na expedicích:
- léčení (pouze pro bitvy v bludištích)
- lepší léčebné hodnocení (jen pro bludiště, dává šanci na zdvojnásobení hodnoty léčených zranění, ovlivňuje jí inteligence)
- kritické zásahy (šance zasáhnout protivníka s dvojitým poškozením, ovlivněno dovedností)
- mrštnost (snižuje protivníkovu šanci na kritický zásah, ovlivněno obratností)
- blokování (šance na zablokování protivníkova úderu, ovlivněno sílou)
6. Cestování a nové oblasti
Ve verzi 0.4 jsou přidány dvě nové oblasti - Afrika a Germánie. Abyste mohli do jiné oblasti cestovat, budete si to muset zaplatit u obchodníka.
Každá oblast má své vlastní obchodníky, věci, příšery, úkoly a bludiště.
Tak to je úvod do toho, co Vás ve verzi 0.4 čeká.
... a na závěr ?
Až na to snížení levelů jsou všechny změny vynikající a hře to dodá nový rozměr. Co se snížení levelů týče, tak se na to hráči, které to postihne, mohou koukat z té lepší stránky - přibyde jim spousta cílů na útoky Široký úsměv - a tím se vyváží to, že ztratili tak draze nabytou úroveň, na kterou byli tolik pyšní Mrknutí Záměrně zde není uvedeno detailně vše, co je ve hře nové (typy bludišť, postavy a příšerky v nových lokacích atd.), abyste měli co zkoumat a objevovat a dalo Vám to opravdu kvalitní zážitek.
Naposledy upravil Admin dne Tue Sep 09, 2008 8:09 pm, celkově upraveno 1 krát
Sejsel- Admin
-
Poeet p?íspivku : 183
Registration date : 06. 09. 08
ForumRank
ForumRank:
(0/0)
Re: Verze 0.4
A ještě dodám že také něco najdete na: http://www.gladiatus.rumburaci.eu/index.php/Pr%C5%AFvodce_za%C4%8D%C3%A1te%C4%8Dn%C3%ADka
Miotaurus- Moderátor
- Poeet p?íspivku : 181
Registration date : 07. 09. 08
ForumRank
ForumRank:
(0/0)
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru